dimarts, 21 d’abril del 2015

DICTAT POPULAR


Hola!

Dimecres 15 d'abril va venir a l'escola l'actor Rubén Yuste (Mar i Cel) i ens va fer el dictat solidari. 

El dictat era un fragment de l'obra Mar i Cel (" L'himne dels pirates"). 

Estàvem nerviosos perquè Rubi TV ens gravava i vam intentar escriure el millor possible.
Ens vam esforçar al màxim i vam rebre una felitació i una sorpresa molt agradable per part de l'actor. 

Rubén Yuste ens va cantar en directe!! 
Quina veu més potent!!


Aquí us deixem els enllaços per recordar el moment.

Alumnes de cinquè





Rubén Yuste a l'escola

Dictat Popular


7 comentaris:

  1. Paula_Paullier21 d’abril, 2015

    Hola sóc la Paula i jo em vaig posar molt nerviosa xq les caeres ens estaven gravant. A mi m'agradat com canta en Rubén Yuste.
    Espero q a vosaltres també!!
    Deew!!

    ResponElimina
  2. Hola sóc l'Elsa paula yo tambe emb vaig possar molt nerviosa fins y tot abans de que arribessin a gravar ami tambe em va agradar molt com canta
    adeu!!!!

    ResponElimina
  3. Hola sóc la Sara i a mi emb va agradar moltissim ya que Rúben Yuste es un actor .Canta molt be i a mi em va encantar ya que les cameres ens grabaven i estabem tots super nerviosos pero al final va ser xulisim :) fins la proxima !!

    ResponElimina
  4. Hola sóc el iliass al principi estavem nerviosos pero despres ens vam tranquilitzar una mica el Ruben Yuste te una veu molt greu

    ResponElimina
  5. Quina sort nois i noies de poder veure i escoltar en directe un actor de l'obra Mar i Cel!

    ResponElimina
  6. Hola sóc la Nirmine i m'agrada escoltar Ruben Yuste cantar en directe.
    Espero que us hagi agradat

    Adeu

    ResponElimina
  7. Hola Sóc la Salima emn va agradar molt quan va arribar el Rubén estavem tant nerviosos que em donaria un atac al cor gracies per tot adeú











    ResponElimina