dissabte, 3 de desembre del 2011

LA PLANTACIÓ DE LA FAVA

Ja hem començat a treballar a l’hort.
Hem començat recollint les fulles que hi havien al terra, hem podat les branques de la Maria Lluïsa, hem recollit caquis, magranes, llimones, olives i ametlles, i molt important hem regat.

Han vingut uns jardiners, han netejat el terreny de plantació, deixant-lo preparat per plantar.
A partir de 1r, tots els nens i nenes de l’escola plantarem a l’hort fruites i verdures.
Nosaltres plantarem faves i alls.

De fet fa pocs dies que hem començat la plantació.
Vam baixar a l’hort en grups de 8.
Vam plantar llavors de faves. Primer vam fer el forat i després vam posar 4 llavors per a què la planta creixi amb força, vam tapar el forat amb la terra que vam treure, ho vam xafar una mica amb l’eixartell.
D’aquí a unes setmanes les nostres plantes hauran crescut molt.
Quan sigui el moment de la cullita de les faves farem la festa de la fava, però això ja serà una altra història que ja us explicarem.


7 comentaris:

  1. Han passat tres mesos.Les faves han crescut molt.Ja tenen fulles i flors.Son molt boniques!

    GISELA I LAURA

    ResponElimina
  2. Som l'Aida,el Cristhian i l'Esther de 4tA, han passat 3 mesos que vam plantar les faves i han crescut molt.
    Estem desitjant recol·lectar-les.
    També vam posar unes faves a la classe per veure com creixien i després ens les vam emportar a casa nostra.

    ResponElimina
  3. Hola,
    sóc la Georgina de 4rtA vam plantar el dia 3 de desembre de 2011 a l'hort. Vam recollir les fulles de terra per poder plantar unes faves després d'haver posat la fava a terra vam regar-les i han crescut molt estic desitjant recollir-les.

    ResponElimina
  4. La meva planta te un metre de largada

    ResponElimina
  5. La meva meva planta de casa es més alta que jo

    ResponElimina
  6. OOOOOOOOOOOOOOO! EL TUCA

    ResponElimina
  7. Nosaltres nens i nenes de 3rA anirem a l'hort a recollir
    lo que em plantat.

    ResponElimina