dissabte, 3 de desembre del 2011

CRÒNICA DE LA SORTIDA A LA COLÒNIA VIDAL

Dijous 20 d'octubre vam anar d'excursió a la Colònia Vidal.
A les 9:00h vam arribar a l'escola,vam fer la filera i sense pujar a la classe,vam pujar a l'autocar.
L'autocar es va posar en marxa i al cap de 50 minuts,ja hi érem!!!
Ens van deixar mitja hora per esmorzar, vam entrar al cinema per veure un vídeo de la Colònia Vidal.
Després ens vam anar amb els monitors a visitar l’entorn allà vam veure: la fàbrica, la turbina, la màquina de vapor, l'embarrat....
Des de fora de la fàbrica,vam veure la casa del director,les dutxes,el riu Llobregat, les cascades...
Pujant,pujant pel camí empedrat vam arribar de nou al poble.
Vam visitar:el safareig, la peixateria, un pis, les dutxes d'aigua calenta i el banc de Manresa.
Érem al costat d'un parc on era l'església, ja estàvem cansats, sedents i amb gana, però encara faltava per veure:la biblioteca, l'escola i el museu.
Vam fer un últim esforç i vam veure tot això que ens faltava, va ser molt interessant.
Vam agafar les motxilles i ens vam anar a l'antic pati de les escoles per dinar, descansar i jugar a futbol.
Quan ja era l'hora de tornar vam pujar a l'autocar i al cap de 5 minuts es va punxar una roda i ven haver de baixar de l'autocar i en una explanada ens vam posar a jugar              Per fi va arribar l'autocar ,ens vam pujar i...cap a l'escola!
A les 6 menys 10 minuts érem a  l'  escola  i els  pares o  mares esperant- nos amb cara de preocupació.